Jak se chránit před 5G elektromagnetickým zářením?

Nejnebezpečnějším znečištěním, kterému jsme v současnosti vystaveni, je neviditelné moře elektromagnetických polí. Ovlivňuje nás po celý den, kamkoli jdeme, a to nejen na veřejných místech, ale i v našich domovech. Většina záření pochází z mobilních telefonů, rozhlasových věží, počítačů, inteligentních měřících přístrojů a Wi-Fi.

Negativní vliv těchto elektromagnetických polí (EMP) stále vyvolává polemiku po celém světě. Vzhledem k počtu elektromagnetických polí, v rámci jejichž „ostřelování” se po celý den nacházíme, je nezbytně nutné znát a chápat jejich negativní působení na naši pohodu. A přestože je prakticky nemožné úplně zabránit jejich dopadům, existují praktické způsoby, jak je alespoň omezit.

Jednotlivé vlády a průmysl zavádějí 5G, nemají však žádný zájem na bezpečnosti veřejnosti. Technologie má být mimořádně zisková, a zároveň všichni mají být součástí nově vznikající technokracie. Svůj odpor vůči 5G vyjádřil také emeritní profesor biochemie a základních lékařských věd na Washingtonské státní univerzitě Martin L. Pall, PhD. V jedné studii se podrobně zabývá technologií 5G, v níž nás všechny varuje: „Zavádění desítek milionů antén 5G bez jediného biologického testu na bezpečnost je tou nejhloupější myšlenkou, která v historii světa někoho napadla.“

Jak se tedy chránit?

Pokud se nemůžete používaní Wi-Fi vyhnout, vypněte ji, když ji zrovna nepoužíváte, a to zejména v noci, když spíte. V ideálním případě je lepší mít domovní kabel a Wi-Fi se tak vyhnout jednou provždy. Pokud máte notebook bez ethernetových portů, zakupte adaptér USB, který vám umožní připojení k internetu bez bezdrátového připojení.

Celkově se v domácnosti snažte omezit počet chytrých přístrojů a spotřebičů. Jsou totiž opět závislé na Wi-Fi a vaše domácnost se tak stává jedním velkým elektromagnetickým polem. Když budete telefonovat je lepší zapnout reproduktor a držet telefon dál od hlavy. V podstatě byste telefon vůbec neměli pokládat na části svého těla a už vůbec ne s ním spát.

Můžete se také chránit stravou, kterou obohatíte například o artyčoky, červené fazole, granátové jablko, borůvky, špenát, vlašské ořechy, rozmarýn, kořenovou zeleninu, chřest, brokolici, skořici a koriandr.

Ačkoliv není v naši moci zastavit přechod na 5G síť, její účinky můžeme alespoň zmírnit. Třeba se časem dozvíme, že došlo k dalšímu evolučnímu posunu a budoucí generace už budou proti této technologii obrněné.

Zdroj: ES

Sdílet: