Podle některých odborníků může číslo 37 uchovávat tajemství života

My obyčejní lidé nevidíme na čísle 37 nic obzvláště zajímavého. Ale pro některé vědce jde o klíč k pochopení původu života na Zemi. Zdá se, že toto číslo se v našem genetickém kódu neustále opakuje, což vedlo odborníky k domněnce, že může obsahovat informace, po kterých lidé touží celou věčnost. Tajemství života.

Už nějakou tu dobu si značná část lidí myslí, že život na Zemi je produktem mimozemské inteligence. Jde především o příznivce konspiračních teorií, kteří jsou jednoduše přesvědčeni o tom, že existence života na Zemi je způsobena inteligentními bytostmi z jiných světů, kteří se rozhodli „zasadit“ život i na této planetě.

Později se skutečně objevila vědecká teorie, která se zabývá touto myšlenkou, a dokonce odkazuje na to, že její důkaz je zasazen hluboko v našem genetickém kódu. Autory této teorie jsou Maxim Makukov a Vladimir Scherbak.

Součástí jejich studie je devět příkladů, ve kterých se číslo 37 objevuje nápadně často, co se struktury života týče. Jedním z příkladů je molekulová hmotnost jádra 20 aminokyselin, které tvoří naši DNA. Výsledek je 74, když jej vydělíme dvěma dostaneme číslo 37.

V návaznosti na to Dr. Makukov poznamenává, že „bylo okamžitě jasné, že kód má nenáhodnou strukturu.“ Závěrem lze říct, že se jedná o teoretický návrh se závažnými důsledky pro náš způsob vnímání života. Pokud je to pravda, kdo byly ty záhadné bytosti, které nás údajně stvořily, a jaké důvody je k tomu vedly? Co si o tom myslíte?

Zdroj: DO